This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Punkgitarre, welche?
Falcrum Offline
Crew-Mitglied
****

Beiträge: 202
Themen: 24
Registriert seit: Feb 2005
#7
 
Ne Paula nimmste wohl eher für urrigen Rock oder wie ich für Hardcore u. Metal. Aber Punkig is die net. Wie wärs mit ner Telecaster?
--
A light.. in the black of the dark, hold just a fear...
Fear of the Dark
-----------------------------------------------
Epiphone Les Paul Standard
Johnson Telecaster
Zoom 707 II
Fender Frontman 212R


Epiphone Les Paul mit Seymour Duncans
Selfmade Custom Telecaster
Korg AX3000G
VK 100 Head
12-06-2005, 21:49
Homepage Suchen Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
RE: Punkgitarre, welche? - von Georgio - 09-06-2005, 18:16
[Kein Betreff] - von monkeyboy - 09-06-2005, 21:09
[Kein Betreff] - von Julian - 10-06-2005, 15:01
[Kein Betreff] - von Fishi - 10-06-2005, 18:10
[Kein Betreff] - von -_-Basti-_- - 10-06-2005, 19:54
[Kein Betreff] - von startom - 11-06-2005, 22:48
[Kein Betreff] - von Falcrum - 12-06-2005, 21:49
[Kein Betreff] - von D3v3 - 12-06-2005, 22:06
[Kein Betreff] - von Gilliw - 13-06-2005, 10:49
[Kein Betreff] - von StevieD - 13-06-2005, 15:28
[Kein Betreff] - von Nylon - 13-06-2005, 17:53
[Kein Betreff] - von MadMoses - 13-06-2005, 17:58
[Kein Betreff] - von Georgio - 13-06-2005, 19:33
[Kein Betreff] - von mini_michi - 13-06-2005, 19:57
[Kein Betreff] - von StevieD - 13-06-2005, 21:31
[Kein Betreff] - von Niteblind - 17-06-2005, 10:17
[Kein Betreff] - von StevieD - 24-06-2005, 00:50
[Kein Betreff] - von MellGibsen - 28-02-2009, 21:10
[Kein Betreff] - von Eifeljanes - 28-02-2009, 21:18

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation