This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sth. corporate
[ilk] Offline
Quetschklavier-Spieler
**

Beiträge: 91
Themen: 16
Registriert seit: Jan 2003
#1
RE: sth. corporate
schon gehört? ich guck mir ja hin und wieder brand neu bei mtv an (*schäm*), und da kam das video von denen. der song heisst
if you see jordan, oder so ähnlich. ´sind irgendwie so typen aus orange county, machen wohl janz jute musik. ist richtung punk, das lied ist aber nicht wirklich so megaschnell wie andere punk songs. viel punk ein bisschen eigener style halt.
sagt mal wie ihrs so findet, muss meinungen checken

Smile
--
christian rock rocks the most


>>die entstehung des lebens auf der erde mit dem zufall erklären, heißt, von der explosion einer druckerei das zustandekommen eines lexikons zu erwarten<<
(edwin grant coklin)
19-03-2003, 19:34
Suchen Zitieren
KurtCobain Offline
Godfather of Music
********

Beiträge: 1,282
Themen: 86
Registriert seit: May 2002
#2
 
Kenn ich nicht...
19-03-2003, 20:31
Suchen Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation