This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Der bessere V30 speaker?
Adrian-Poneta Offline
Klampfer
***

Beiträge: 113
Themen: 24
Registriert seit: Apr 2010
#1
RE: Der bessere V30 speaker?
Ich bin ja eigentlich vintage 30 fan und spiel auch über eine 4x12 box mit 4 von denen. Aber v30 Lautsprecher können auch unheimlich nerven, die sind so schrill und tun manchmal echt in den Ohren weh. Es gibt ja einige Laursprecher die dem v30 sehr ähnlich sind, kann mir da vielleicht jemand paar gute Beispiele nennen? Ich hab auch schon versucht Vintage30 mit Greenbacks zu mixen aber das war nicht so mein ding. Wie wärs wenn man vielleicht 2 celestion v 30 mit 2 ähnlichen Lautsprechern mixt, die vielleicht den Ton etwas angenehmer machen?
27-08-2010, 22:48
Suchen Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation