This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klingt komisch.....
christin Offline
Schlagerfuzzi

Beiträge: 4
Themen: 1
Registriert seit: Sep 2003
#1
RE: Klingt komisch.....
Hi

Ich lern grad Giatarre spielen und ich hab eine ausgelihen bekommen von einem sehr sehr gutem Bekannten der mir das spielen auch beibringt ja jetzt hab ich gelernt und geübt aufeinmal klingt die so komisch ich glaub die hat sich verstimmt ich hab aber angst sie einzustimmen das die pfäden aller bla bla bla dann reissen!

?WAS SOLL ICH TUN ??(

Ach und alles gute zum Geburtstag für die Geburtstags Kinder !Birthday
03-09-2003, 21:19
Suchen Zitieren
demuelli Offline
Barree-Künstler
*******

Beiträge: 435
Themen: 6
Registriert seit: Aug 2003
#2
 
Hallo christin,

probiers mal hier:

http://www.gitarrehamburg.de/stimmen.htm

Wenn du dir unsicher bist, solltest du deinen Bekannten fragen, ob er dir zeigt wie man die Gitarre stimmt. Oder du kaufst dir ein Stimmgerät.

mfG

demuelli
--
Better to be hated for who you are than to be loved for who you are not


Better to be hated for who you are than to be loved for who you are not
03-09-2003, 21:33
Suchen Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation