This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.


Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arctic Monkeys
Mike3000 Offline
Boxenträger
*

Beiträge: 21
Themen: 4
Registriert seit: Nov 2005
#1
RE: Arctic Monkeys
Wie schon in einem anderen Thread gesagt bin ich gerade in England und kriege von der deutschen Musikszene nicht viel mit.

Spielt man im Radio oder auf MTViva eigentlich die Arctic Monkeys?

Ich habe die hier im TV gesehen und im Radio gehoert und finde die ECHT GEIL !!!Thumbs
25-11-2005, 18:58
Suchen Zitieren
chivasregal Offline
Klampfer
***

Beiträge: 113
Themen: 19
Registriert seit: Jan 2005
#2
 
ich hab vor so 3 wochen verstärkt ihr video \"i bet you look good...\" auf mtv gesehn, aber irgendwie kam des nur ne woche oder so un seitdem hab ichs nichtmehr gesehn
--
stop looking- start seeing


stop looking- start seeing
26-11-2005, 12:28
Homepage Suchen Zitieren
Mike3000 Offline
Boxenträger
*

Beiträge: 21
Themen: 4
Registriert seit: Nov 2005
#3
 
Im neuen Jahr soll das Album kommen, vielleicht werden sie ja dann wieder \"aufgewaermt\".:-D
26-11-2005, 23:54
Suchen Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste

Kontakt | Impressum | gitarrenboard.de | Nach oben | | Archiv-Modus | RSS-Synchronisation